Aanbestedende diensten zijn op termijn verplicht om een klachtenregeling te hebben met een onafhankelijk loket. Maar hoe richt je de klachtafhandeling in? Doe je dit zelf, samen met andere aanbestedende diensten of besteed je dit uit aan de markt? De HIS, een inkoopuitvoeringcentrum van het Rijk, organiseert dit intern. “De jurist komt echt met een eigen kijk op de zaak, alsof het een uitspraak van de rechter is.”
Share
Related posts
Handvatten voor succesvolle aanbesteding Bedrijfskleding
Posted by :
Jeroen Kist
Inkoopstrategie helpt bij transitie naar circulaire infra
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 17
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbesteden jeugdzorg in verdomhoekje
Posted by :
Jeroen Kist
Vernieuwde versie Lexicon Circulaire Bouw
Posted by :
Jeroen Kist
Addendum stappenplan inkopen met de MKI voor duurzame sportvloeren
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie start onderzoek onder het IIO
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie start onderzoek onder het IIO
Posted by :
Jeroen Kist
Minder bouwopdrachten Rijkswaterstaat, verschuiving in top aannemers
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 16
Posted by :
Jeroen Kist