Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
Inkoopstrategie helpt bij transitie naar circulaire infra
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 17
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbesteden jeugdzorg in verdomhoekje
Posted by :
Jeroen Kist
Vernieuwde versie Lexicon Circulaire Bouw
Posted by :
Jeroen Kist
Addendum stappenplan inkopen met de MKI voor duurzame sportvloeren
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie start onderzoek onder het IIO
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie start onderzoek onder het IIO
Posted by :
Jeroen Kist
Minder bouwopdrachten Rijkswaterstaat, verschuiving in top aannemers
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 16
Posted by :
Jeroen Kist
Herziene richtlijn energieprestatie van gebouwen vastgesteld
Posted by :
Jeroen Kist