Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
ACM: Meer concurrentie bij publieke AC-laadinfrastructuur
Posted by :
Jeroen Kist
Webinar: Opstellen Actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 28
Posted by :
Jeroen Kist
Internetconsultatie Milieuprestatie-eisen GWW geopend
Posted by :
Jeroen Kist
Podcastserie Veilig inkopen doen we met elkaar
Posted by :
Jeroen Kist
Twee keer online inloopspreekuur actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
EU contractclausules voor AI nu beschikbaar in het Nederlands
Posted by :
Jeroen Kist
Onderzoek Succesvol stappen maken met MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw: webdossier Veilig inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe adviezen Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist