Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
Geleerde lessen van de Buyer Group Circulaire windparken op land
Posted by :
Jeroen Kist
Invullen UEA verduidelijkt voor ondernemer
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 10
Posted by :
Jeroen Kist
Raadpleging richtlijnen voor Verordening Buitenlandse Subsidies gestart
Posted by :
Jeroen Kist
Publicatie UAV 2012 versie 2025
Posted by :
Jeroen Kist
Twee keer online inloopspreekuur actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 9
Posted by :
Jeroen Kist
Top 10 aanbestedingen met meeste inschrijvingen 2024
Posted by :
Jeroen Kist
Aanscherping Regeling bevordering schone wegvoertuigen per 1 januari 2026
Posted by :
Jeroen Kist
Overheden starten aanbestedingen het vaakst vlak voor kerst
Posted by :
Jeroen Kist