Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 26
Posted by :
Jeroen Kist
Scale Up – met marktpartijen en kennispartners naar innovatie (PIANOo-congres 2022)
Posted by :
Jeroen Kist
Startwebinar Inkopen met impact voor publieke bestuurders
Posted by :
Jeroen Kist
Proeftuinen gezocht voor toepassing beeldherkenning en remote sensing in de leefomgeving
Posted by :
Jeroen Kist
Slechts 8% van gebruikte bouwmaterialen is circulair
Posted by :
Jeroen Kist
Werkgroep Innovatiegericht inkopen zoekt onderzoekstagiairs HBO en universitair
Posted by :
Jeroen Kist
Akkoord Europese aanpak oneerlijke concurrentie overnames en aanbesteden
Posted by :
Jeroen Kist
Subsidies en samenwerking om innovatiegericht inkopen te bevorderen
Posted by :
Jeroen Kist
Open inkoopstandaard Peppol BIS aanbevolen voor de overheid
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 25
Posted by :
Jeroen Kist