Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
Vernieuwde Marktvisie Verkeersborden en Bewegwijzering
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Duurzaam Regeerakkoord is naar de Tweede Kamer: 3.100 organisaties tekenen ervoor
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 15
Posted by :
Jeroen Kist
900 miljoen euro voor verduurzaming gebouwde omgeving
Posted by :
Jeroen Kist
Grootschalige fraude met coronaherstelfonds
Posted by :
Jeroen Kist
PIANOo zoekt Programmamanager Maatschappelijk Verantwoord Opdrachtgeven en Inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
Meld je aan voor het PIANOo-congres: Aanbesteden is keuzes maken
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie start 2 nieuwe onderzoeken onder de FSR
Posted by :
Jeroen Kist
Beter Aanbesteden Magazine editie 5 is uit!
Posted by :
Jeroen Kist