Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
Community of Practice Digitale innovaties gaat verder in 2023
Posted by :
Jeroen Kist
2e leven voor 35 jaar oude Gelderse betonplaten
Posted by :
Jeroen Kist
Nationaal Programma Circulaire Economie 2023 – 2030
Posted by :
Jeroen Kist
TenderNed ondersteunt beslisboom Open Standaarden
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 4
Posted by :
Jeroen Kist
ICER 2023: Circulaire doelen liggen nog ver buiten bereik
Posted by :
Jeroen Kist
Duurzaam inkopen van polymeren met de CETenderTool
Posted by :
Jeroen Kist
Webinar: Starten met ketenverantwoordelijkheid en ISV
Posted by :
Jeroen Kist
Politie stopt tender werkplekken om geopolitiek
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 3
Posted by :
Jeroen Kist