Veel opdrachtgevers willen innovatie bevorderen. De rol die ze zich daarbij toedichten is vaak die van “launching customer”. Dat impliceert dat ze bereid zijn om te investeren in innovaties, of in ieder geval ruimte willen geven aan nieuwe ideeën. De innovatie-ambitie wordt meestal gekoppeld aan een concreet project. Maar is dat nu wel de juiste keuze of zijn er wellicht betere manieren om innovatie te bevorderen?
Share
Related posts
Eerste succesvolle gezamenlijke EU-gasinkoop voltooid
Posted by :
Jeroen Kist
Praktijkvoorbeeld: Innovatiecompetitie Smart Mobility Flevoland
Posted by :
Jeroen Kist
Met nieuwe inkoopstrategie vindt innovatie haar weg in aanbesteding
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbestedende diensten en ondernemers in monitor positiever over zichzelf dan over elkaar
Posted by :
Jeroen Kist
Rekenkamer kraakt harde noten over financiële huishouding IenW en inkoop RWS
Posted by :
Jeroen Kist
Gasunie ook in 2022 meest innovatievriendelijke publieke inkoper
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 21
Posted by :
Jeroen Kist
Verdiepingssessie cont(r)actmanagement Ketenverantwoordelijkheid en ISV
Posted by :
Jeroen Kist
In 2 dagen een Actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Open vragenuurtje Ketenverantwoordelijkheid en ISV
Posted by :
Jeroen Kist