Het kabinet trekt in 2019 22,5 miljoen euro extra uit voor duurzame en circulaire initiatieven. Het doel is om in 2050 van Nederland een economie zonder afval te maken: een circulaire economie. Dat maakt staatssecretaris Stientje van Veldhoven (Infrastructuur en Waterstaat) woensdag op de Dag van de Duurzaamheid bekend. Het geld komt uit de envelop van 300 miljoen euro die het kabinet jaarlijks beschikbaar stelt voor klimaat.
Share
Related posts
ProRail gaat per 1 januari 2027 CO₂-Prestatieladder 4.0 gebruiken bij aanbestedingen
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe aanbesteding platform DigiD via aanbestedingswet Defensie
Posted by :
Jeroen Kist
Het PIANOo-congres 2026 is gestart!
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie wil soevereiniteit versterken met pakket maatregelen
Posted by :
Jeroen Kist
Per 1 juli 2026: Nieuwe en aangescherpte milieuprestatie-eisen voor gebouwen
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbesteden goed voor innovatie? Niet in de EU
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 22
Posted by :
Jeroen Kist
ACM legt kartelboetes op voor vervalsing GWW-aanbesteding
Posted by :
Jeroen Kist
“Altijd openbaar aanbesteden, tenzij…”: veilig inkopen bij Defensie
Posted by :
Jeroen Kist
Praktijkvoorbeeld: Rijkswaterstaat zet standaard voor eerlijke koffie-inkoop
Posted by :
Jeroen Kist