De inhoud van schooltassen moet lichter, het aanbod gevarieerder en de digitalisering van het onderwijs moet veel sneller. Dat is het doel van een aanbesteding van een van de grootste scholenkoepels van Nederland, Carmelcollege uit Hengelo. Met de actie probeert het bestuur de gesloten markt voor schoolboeken open te breken.
Share
Related posts
Politieke beleidslijnen nieuwe Europese Commissie gepresenteerd
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 29
Posted by :
Jeroen Kist
Procure Innovation EU start meerdaagse training Innovatiegericht Inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe adviezen Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Dataset aanbestedingsdata 1e en 2e kwartaal 2024 beschikbaar
Posted by :
Jeroen Kist
Social return: geen verplicht nummer, maar krachtig instrument
Posted by :
Jeroen Kist
Podcast Nog groener aanbesteden: ontbossing, rapporteren en due diligence
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 28
Posted by :
Jeroen Kist
UEA sneller in te vullen: zo werkt het
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw: Handreiking Beste prijs-kwaliteitverhouding Deel 2 – een verdiepingsversie
Posted by :
Jeroen Kist