Steeds meer publieke opdrachtgevers vragen de markt om input voor hun aanbestedingen. Helaas weten veel aanbesteders nog nauwelijks hoe je een goede marktconsultatie uitvoert. Het gevolg is dat marktpartijen niet alleen overstelpt worden met informatieverzoeken, maar daar ook van in verwarring raken. Ze tasten vaak in het duister over bijvoorbeeld het exacte doel van die verzoeken, de tijdsinvestering die ervoor nodig is en of ze er ook iets voor terugkrijgen.
Share
Related posts
Steviger bedrijvenbeleid noodzakelijk voor aanpak maatschappelijke opgaven
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 38
Posted by :
Jeroen Kist
E-facturatie tijdelijk ‘verplicht’ in nieuwe aankondigingsformulieren
Posted by :
Jeroen Kist
Gooise Meren heeft een circulaire sporthal, op tijd en binnen budget
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe aankondigingsformulieren live op 27 september
Posted by :
Jeroen Kist
Chemische recycling veelbelovende route naar circulaire toekomst
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 37
Posted by :
Jeroen Kist
Duurzaamste Aanbesteding wordt beloond
Posted by :
Jeroen Kist
Kabinet wil gemeenten verplicht laten samenwerken bij jeugdzorg
Posted by :
Jeroen Kist