Steeds meer publieke opdrachtgevers vragen de markt om input voor hun aanbestedingen. Helaas weten veel aanbesteders nog nauwelijks hoe je een goede marktconsultatie uitvoert. Het gevolg is dat marktpartijen niet alleen overstelpt worden met informatieverzoeken, maar daar ook van in verwarring raken. Ze tasten vaak in het duister over bijvoorbeeld het exacte doel van die verzoeken, de tijdsinvestering die ervoor nodig is en of ze er ook iets voor terugkrijgen.
Share
Related posts
Politieke beleidslijnen nieuwe Europese Commissie gepresenteerd
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 29
Posted by :
Jeroen Kist
Procure Innovation EU start meerdaagse training Innovatiegericht Inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe adviezen Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Dataset aanbestedingsdata 1e en 2e kwartaal 2024 beschikbaar
Posted by :
Jeroen Kist
Social return: geen verplicht nummer, maar krachtig instrument
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 28
Posted by :
Jeroen Kist
Podcast Nog groener aanbesteden: ontbossing, rapporteren en due diligence
Posted by :
Jeroen Kist
UEA sneller in te vullen: zo werkt het
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw: Handreiking Beste prijs-kwaliteitverhouding Deel 2 – een verdiepingsversie
Posted by :
Jeroen Kist