Steeds meer publieke opdrachtgevers vragen de markt om input voor hun aanbestedingen. Helaas weten veel aanbesteders nog nauwelijks hoe je een goede marktconsultatie uitvoert. Het gevolg is dat marktpartijen niet alleen overstelpt worden met informatieverzoeken, maar daar ook van in verwarring raken. Ze tasten vaak in het duister over bijvoorbeeld het exacte doel van die verzoeken, de tijdsinvestering die ervoor nodig is en of ze er ook iets voor terugkrijgen.
Share
Related posts
Save the date: Netwerkmiddag – Een circulaire & innovatieve toekomst
Posted by :
Jeroen Kist
UUCePP-advies: Europees recht biedt Defensie ruimte voor samenwerking met hightech industrie
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe adviezen Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Geef jouw feedback op de MVI-criteria
Posted by :
Jeroen Kist
Douane trekt aanbesteding voor aanschaf mobiele containerscanners in
Posted by :
Jeroen Kist
Kom naar het Eindcongres Beter Aanbesteden
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 36
Posted by :
Jeroen Kist
Debat 12 september: Cyberveiligheid bij inkopen digitale producten / diensten
Posted by :
Jeroen Kist
Europese benchmark van nationale beleidskaders voor innovatiegericht inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
Aantal aanbestedingen met 2 tot 5 inschrijvingen redelijk stabiel
Posted by :
Jeroen Kist