Steeds meer publieke opdrachtgevers vragen de markt om input voor hun aanbestedingen. Helaas weten veel aanbesteders nog nauwelijks hoe je een goede marktconsultatie uitvoert. Het gevolg is dat marktpartijen niet alleen overstelpt worden met informatieverzoeken, maar daar ook van in verwarring raken. Ze tasten vaak in het duister over bijvoorbeeld het exacte doel van die verzoeken, de tijdsinvestering die ervoor nodig is en of ze er ook iets voor terugkrijgen.
Share
Related posts
Nieuwe adviezen Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 11
Posted by :
Jeroen Kist
Onderzoek naar behoeften digitalisering van decentrale overheden
Posted by :
Jeroen Kist
8 juni PIANOo-congres: Demarreer!
Posted by :
Jeroen Kist
Do’s en don’ts voor het aanbesteden van warmtenetten
Posted by :
Jeroen Kist
Kick-off: CoP Contractmanagement in circulaire inkooptrajecten
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 10
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe UEA-wizard voor aanbestedende diensten
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbestedingseisen duurzaam beton op losse schroeven
Posted by :
Jeroen Kist
Meeste Friezen willen dat provincie duurzame bedrijven voorrang geeft
Posted by :
Jeroen Kist