In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Steviger bedrijvenbeleid noodzakelijk voor aanpak maatschappelijke opgaven
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 38
Posted by :
Jeroen Kist
E-facturatie tijdelijk ‘verplicht’ in nieuwe aankondigingsformulieren
Posted by :
Jeroen Kist
Gooise Meren heeft een circulaire sporthal, op tijd en binnen budget
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe aankondigingsformulieren live op 27 september
Posted by :
Jeroen Kist
Chemische recycling veelbelovende route naar circulaire toekomst
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 37
Posted by :
Jeroen Kist
Duurzaamste Aanbesteding wordt beloond
Posted by :
Jeroen Kist