In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Raad voor de Toekomst Cirkelstad komt met advies over circulair aanbesteden
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 24
Posted by :
Jeroen Kist
PIANOo-congres 2025: Het is de toon die de muziek maakt
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe adviezen Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Advies over wetsvoorstel om rechtsbescherming bij aanbestedingen te verbeteren
Posted by :
Jeroen Kist
Rijkswaterstaat werkt aan beter perspectief en slimmer inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
MVI-factsheet 2024: hoe duurzaam wordt er ingekocht?
Posted by :
Jeroen Kist
Hoe één man inkopend Nederland weet te bewegen de definitieve opdrachtwaarde op te geven
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 23
Posted by :
Jeroen Kist
Community Facilitair Management Circulair gaat voor social tipping point
Posted by :
Jeroen Kist