In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 11
Posted by :
Jeroen Kist
Onderzoek naar behoeften digitalisering van decentrale overheden
Posted by :
Jeroen Kist
8 juni PIANOo-congres: Demarreer!
Posted by :
Jeroen Kist
Do’s en don’ts voor het aanbesteden van warmtenetten
Posted by :
Jeroen Kist
Kick-off: CoP Contractmanagement in circulaire inkooptrajecten
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 10
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuwe UEA-wizard voor aanbestedende diensten
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbestedingseisen duurzaam beton op losse schroeven
Posted by :
Jeroen Kist
Subsidie voor verbeteren aanbestedingspraktijk
Posted by :
Jeroen Kist
Meeste Friezen willen dat provincie duurzame bedrijven voorrang geeft
Posted by :
Jeroen Kist