In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Geleerde lessen van de Buyer Group Circulaire windparken op land
Posted by :
Jeroen Kist
Invullen UEA verduidelijkt voor ondernemer
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 10
Posted by :
Jeroen Kist
Raadpleging richtlijnen voor Verordening Buitenlandse Subsidies gestart
Posted by :
Jeroen Kist
Publicatie UAV 2012 versie 2025
Posted by :
Jeroen Kist
Twee keer online inloopspreekuur actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 9
Posted by :
Jeroen Kist
Top 10 aanbestedingen met meeste inschrijvingen 2024
Posted by :
Jeroen Kist
Aanscherping Regeling bevordering schone wegvoertuigen per 1 januari 2026
Posted by :
Jeroen Kist
Overheden starten aanbestedingen het vaakst vlak voor kerst
Posted by :
Jeroen Kist