In 2030 -maar liever nog in 2025- moeten alle bussen in Amsterdam emissievrij zijn. Omdat alle bussen van GVB nu nog op diesel rijden, betekent dit dat er een innovatieslag nodig is. Na aanvankelijke interesse in het innovatiepartnerschap, koos het vervoerbedrijf uiteindelijk voor de mededingingsprocedure met onderhandeling als aanbestedingsprocedure. Hoe kwam het GVB tot dat besluit? Maarten Louwerse van het GVB Amsterdam licht het toe.
Share
Related posts
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Duurzaam Regeerakkoord is naar de Tweede Kamer: 3.100 organisaties tekenen ervoor
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 15
Posted by :
Jeroen Kist
900 miljoen euro voor verduurzaming gebouwde omgeving
Posted by :
Jeroen Kist
Grootschalige fraude met coronaherstelfonds
Posted by :
Jeroen Kist
PIANOo zoekt Programmamanager Maatschappelijk Verantwoord Opdrachtgeven en Inkopen
Posted by :
Jeroen Kist
Meld je aan voor het PIANOo-congres: Aanbesteden is keuzes maken
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie start 2 nieuwe onderzoeken onder de FSR
Posted by :
Jeroen Kist
Beter Aanbesteden Magazine editie 5 is uit!
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 14
Posted by :
Jeroen Kist