De provincie Limburg heeft een belangrijke stap gezet richting een duurzamer inkoop- en aanbestedingsbeleid door de ondertekening van het manifest Maatschappelijk Verantwoord Opdrachtgeven en Inkopen (MVOI) 2022-2025 (verwijst naar een andere website) (opent externe website). Hiermee onderschrijft de provincie haar ambitie om duurzaamheid centraal te stellen in het inkoop- en aanbestedingsbeleid.
Share
Related posts
Nieuwe aanbesteding platform DigiD via aanbestedingswet Defensie
Posted by :
Jeroen Kist
Het PIANOo-congres 2026 is gestart!
Posted by :
Jeroen Kist
Europese Commissie wil soevereiniteit versterken met pakket maatregelen
Posted by :
Jeroen Kist
Per 1 juli 2026: Nieuwe en aangescherpte milieuprestatie-eisen voor gebouwen
Posted by :
Jeroen Kist
Aanbesteden goed voor innovatie? Niet in de EU
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 22
Posted by :
Jeroen Kist
ACM legt kartelboetes op voor vervalsing GWW-aanbesteding
Posted by :
Jeroen Kist
“Altijd openbaar aanbesteden, tenzij…”: veilig inkopen bij Defensie
Posted by :
Jeroen Kist
Praktijkvoorbeeld: Rijkswaterstaat zet standaard voor eerlijke koffie-inkoop
Posted by :
Jeroen Kist
Hoe ga je als opdrachtgever om met prijsstijgingen?
Posted by :
Jeroen Kist