Aanbestedende diensten zijn op termijn verplicht om een klachtenregeling te hebben met een onafhankelijk loket. Maar hoe richt je de klachtafhandeling in? Doe je dit zelf, samen met andere aanbestedende diensten of besteed je dit uit aan de markt? De HIS, een inkoopuitvoeringcentrum van het Rijk, organiseert dit intern. “De jurist komt echt met een eigen kijk op de zaak, alsof het een uitspraak van de rechter is.”
Share
Related posts
Minder bouwopdrachten Rijkswaterstaat, verschuiving in top aannemers
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 16
Posted by :
Jeroen Kist
Herziene richtlijn energieprestatie van gebouwen vastgesteld
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Vernieuwde Marktvisie Verkeersborden en Bewegwijzering
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Duurzaam Regeerakkoord is naar de Tweede Kamer: 3.100 organisaties tekenen ervoor
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 15
Posted by :
Jeroen Kist
900 miljoen euro voor verduurzaming gebouwde omgeving
Posted by :
Jeroen Kist
Grootschalige fraude met coronaherstelfonds
Posted by :
Jeroen Kist