Aanbestedende diensten zijn op termijn verplicht om een klachtenregeling te hebben met een onafhankelijk loket. Maar hoe richt je de klachtafhandeling in? Doe je dit zelf, samen met andere aanbestedende diensten of besteed je dit uit aan de markt? Collectieve inkooporganisatie Bizob werkt hiervoor samen met een andere inkoopsamenwerking. “Het is kostenneutraal, onafhankelijk en als vergelijkbare organisaties begrijpen we elkaar goed.”
Share
Related posts
European Innovation Procurement Awards om innovatiegericht inkopen te vieren
Posted by :
Jeroen Kist
Déclaration de Chaillot legt de basis voor het decarboniseren van de bouwsector
Posted by :
Jeroen Kist
Verdiepingssessies Actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 11
Posted by :
Jeroen Kist
EC stuurt Nederland aanmaning inzake aanbestedingsplichten openbaar vervoer per spoor
Posted by :
Jeroen Kist
Projectenkalender Waterschapsmarkt 2024-2025 geeft markt en overheden inzicht in waterschapsprojecten
Posted by :
Jeroen Kist
Praktijkvoorbeeld: Beter Aanbesteden dankzij data-analyses
Posted by :
Jeroen Kist
EU lidstaten steunen gestript CSDDD wetsvoorstel
Posted by :
Jeroen Kist
Update handreiking Invoering rechtmatigheidsverantwoording
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist