Nederlandse busfabrikanten en branchevereniging RAI vrezen voor verlies van werkgelegenheid als door de coronacrisis bestaande concessies voor ov-bedrijven worden verlengd. Openbaarvervoerbedrijven zijn in de problemen geraakt doordat het aantal passagiers sinds de lockdown is gedecimeerd, terwijl de kosten grotendeels blijven doorlopen. Uitstel van investeringen in nieuwe bussen, zou verlichting kunnen betekenen voor de sector.
Share
Related posts
Déclaration de Chaillot legt de basis voor het decarboniseren van de bouwsector
Posted by :
Jeroen Kist
Verdiepingssessies Actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 11
Posted by :
Jeroen Kist
EC stuurt Nederland aanmaning inzake aanbestedingsplichten openbaar vervoer per spoor
Posted by :
Jeroen Kist
Projectenkalender Waterschapsmarkt 2024-2025 geeft markt en overheden inzicht in waterschapsprojecten
Posted by :
Jeroen Kist
Praktijkvoorbeeld: Beter Aanbesteden dankzij data-analyses
Posted by :
Jeroen Kist
EU lidstaten steunen gestript CSDDD wetsvoorstel
Posted by :
Jeroen Kist
Update handreiking Invoering rechtmatigheidsverantwoording
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist
Advies A-G aan het EU-hof naar aanleiding van prejudiciele vragen (derde landen)
Posted by :
Jeroen Kist