Het doelgroepenvervoer in Limburg wordt per 1 januari 2020 voor een periode van maximaal acht jaar gegund. De daadwerkelijke looptijd hangt af van verlengingen na de eerste vijf jaar. Opdrachtgever Omnibuzz kiest voor een relatief lange looptijd zodat vervoerders kunnen investeren in duurzaam vervoer en goede arbeidsrelaties. Het Aanbestedingsinstituut Mobiliteit is, net als KNV, zeer positief en spreekt van een bijna perfect bestek.
Share
Related posts
European Innovation Procurement Awards om innovatiegericht inkopen te vieren
Posted by :
Jeroen Kist
Déclaration de Chaillot legt de basis voor het decarboniseren van de bouwsector
Posted by :
Jeroen Kist
Verdiepingssessies Actieplan MVOI
Posted by :
Jeroen Kist
Actuele uitspraken aanbestedingsrecht week 11
Posted by :
Jeroen Kist
EC stuurt Nederland aanmaning inzake aanbestedingsplichten openbaar vervoer per spoor
Posted by :
Jeroen Kist
Projectenkalender Waterschapsmarkt 2024-2025 geeft markt en overheden inzicht in waterschapsprojecten
Posted by :
Jeroen Kist
Praktijkvoorbeeld: Beter Aanbesteden dankzij data-analyses
Posted by :
Jeroen Kist
EU lidstaten steunen gestript CSDDD wetsvoorstel
Posted by :
Jeroen Kist
Update handreiking Invoering rechtmatigheidsverantwoording
Posted by :
Jeroen Kist
Nieuw advies Commissie van Aanbestedingsexperts
Posted by :
Jeroen Kist